Быстрый заказ книги

Физико- математические науки

На странице:
Сортировать по:
Короткі відповіді на великі питання
Стівен Хокінг — найвідоміший науковець із часів Альберта Ейнштейна. Легендарний астрофізик усе життя боровся з важкою хворобою, яка прикувала його до інвалідного візка, але не втратив оптимізму, почуття гумору і віри. Науковці, бізнесмени, політики і прості читачі постійно ставили Стівену Хокінгу «великі питання». У нього зібрався чималий архів відповідей на них у формі виступів, статей, інтерв’ю. Виникла ідея видати їх книжкою, але сам Стівен уже не встиг її побачити. Завершити роботу над цим виданням допомогли його рідні й колеги. Бог існує? Як усе почалося? Чи існує у Всесвіті інше розумне життя? Чи можна передбачити майбутнє? Що всередині чорних дір? Чи можливі подорожі в часі? Чи збережеться життя на Землі? Навіщо нам освоювати космос? Чи перевершить людину штучний інтел …
Проста фізика. Від атомного ядра до межі Всесвіту
Предмет, який падає на Землю, притягує до себе планету. У ліфті ви ненадовго втрачаєте та набираєте кілограми. Коли лежите, ваш зріст більший. І чому ви досі цього не знали? Професор Волтер Левін, популяризатор фізики і талановитий викладач, не втомлюватиме вас теоріями та формулами, а проведе далі — у світ експерименту. З ним ви наново відкриєте закони Ньютона, ефект Доплера і рівняння Бернуллі та нарешті зрозумієте різницю між вагою і масою.Волтер Левін разом із журналістом і прихильником фізики Ворреном Гольдштейном ставлять за мету показати людям красу та вишуканість фізики, а не математичні подробиці. Перед вами розкриються неймовірні дива, завдяки яким ми живемо, але яких зовсім не помічаємо в побуті. Усе це приправлено гумором, особистими переживаннями та неймовірними дослідами.